Welk verschil maak ik?

Het verschil zit in het tonen van LEF. Durf hebben in sneltreinvaart te bewegen naar de nieuwe economie. Sneller dan de afgelopen decennia jaar in ieder geval. Ik ben een denker, maar vooral doener. De afgelopen tien jaar heb ik een viertal bedrijven gekanteld naar de nieuwe economie. Met initiatieven die ik de afgelopen tien jaar nam in

  • Stichting Wij Staan Op! Rond zorg (stichting rondom eigen regie en vraagsturing)
  • De Groene Reus. Over energie (opzetten van een groene energiecoöperatie)
  • CitySenses, over kunst (met ondernemende kunstenaars ontwikkelen van een rondreizend pop-up museum rondom de SDG-goals)
  • Minimono Nomad kiosk, bouw ik bouw biophelic, duurzame paviljoens voor local heroes
  • Ben ik een kantelaar met invloed geworden, als publicist en actievoerder meer kunnen bereiken dan als ik politicus was geweest
  • communicatie met mijn eigen bureau rondom gelukkige organisaties en veerkrachtige steden

I know Marcel as an integer, trustful and worthy person. Someone whom knows a lot about corporate -communications and -branding, cross-cultural organizational behavior and leading public brainstorm sessions (forums). I know Marcel for a long time, but I feel that Marcel has (unconsciously) taught me a lot and gave me perspective with his experience on the marketing and communication world. I think that Marcel is a good asset for every team and he should def. Be in your top of mind.

Jonathan baij

Daarom hoop ik dat ik als minister de spreekbuis kan zijn namens alle deelnemers van deze campagne voor een duurzaam ondernemend Nederland. Ik voel me als een vis in het water aan tafel bij de politieke beslissers. Kantelen is mijn ‘middlename’.

We moeten het fundament veranderen. Kunstwerk Suzanne Art Foto Marcel Kolder

Plaats een reactie